PORTFOLIO
SEARCH
SHOP
  • Your Cart Is Empty!
Your address will show here +01 (414) 230 - 5550
Pozycjonowanie SEM/SEO

Pozycjonowanie to jedno z najpopularniejszych słów, z jakimi możemy spotkać się w ramach marketingu internetowego. Warto jednak wiedzieć, że nie wszystkie działania określane mianem pozycjonowania można wrzucić do jednego worka. Wybór tych działań zawsze należy dobrać pod kątem pozycjonowanej strony. To, co pozwoli skutecznie wypozycjonować stronę artysty, nie sprawdzi się na przykład w przypadku księgarni internetowej.

 

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie to bardzo specyficzny rodzaj pozycjonowania, który dedykowany jest serwisom posiadającym wiele podstron i treści. I tutaj księgarnia internetowa wydaje się doskonałym przykładem. Przecież każda pozycja książkowa na dobrą sprawę omówiona jest na innej podstronie. I zwykłe pozycjonowanie po prostu tu nie wystarcza. Tu potrzebne jest pozycjonowanie dużej ilości potencjalnie wyszukiwanych fraz. Gdybyśmy chcieli skupić się na 5-10 frazach z płatnością za efekt, środki przeznaczone na kampanię szybko by się skończyły, a liczba nowych klientów nie byłaby zbyt duża. Pozycjonowanie szerokie odpowiada natomiast specyfice takiej strony doskonale.

 

Wiele fraz czyli długi ogon

W naszym języku stosowanie wielu fraz to  pozycjonowanie z długim ogonem. Ten długi ogon pozwala uzyskać znacznie więcej ruchu niż stosowanie kilku ogólnych fraz. W efekcie przekłada się to na większą liczbę odwiedzin strony i wyższe zainteresowanie ofertą na niej przedstawioną. Ten długi ogon pozwala w pełni wykorzystać potencjał strony, nadążając za zmianami, które przecież cały czas na niej się pojawiają. Księgarnie czy inne sklepy internetowe to strony dynamiczne. Tradycyjne pozycjonowanie SEO nie pozwala uchwycić ich charakteru i nie dostosowuje się do nich. Długi ogon fraz robi to natomiast bardzo skutecznie. A my wiemy, jak taki ogon zbudować i jak go wykorzystać.

Usługa pozycjonowania

Jak wygląda w naszym przypadku? Ma ona charakter kompleksowy. Doskonale bowiem wiemy, że skutecznie pozycjonuje się tylko wtedy, gdy strona jest dobrze zoptymalizowana i gdy wypełniona jest dobrymi, unikalnymi treściami. Dlatego my oferujemy kompleksowe usługi pozycjonowania. Zgłaszający się do nas klienci mogą mieć pewność, że podjęte działania przełożą się na konkretny efekt długofalowy. Że ich strona będzie pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwarki, a ruch na niej będzie odbywał się przy udziale wartościowych użytkowników, rzeczywiście zainteresowanych ofertą. Takie pozycjonowanie pozwala zminimalizować tak zwane „puste wejścia”, za które trzeba zapłacić, a które niestety nie przekładają się na większą liczbę klientów.

W przypadku dużych stron, z wieloma podstronami, pozycjonowanie szerokie, abonamentowe ze wszystkimi frazami kluczowymi jest dużo skuteczniejsze niż pozycjonowanie z małą ilością fraz, gdzie płaci się za efekt. Wejścia przekładają się na realnie większą ilość klientów, a i klientom łatwiej jest znaleźć to, czego konkretnie szukają. Odpowiednio sprofilowany ruch na stronie to większa sprzedaż i wyższe zyski. Dlatego, gdy chodzi o rozbudowane strony polecamy pozycjonowanie szerokie!

1